torsdag 8 november 2012

Ábeskovvu









3 kommentarer:

  1. Åh, Lapporten! Fint! =)

    Trivs du i den friskaste luften och den finaste naturen som finns?
    Det hade jag gjort i alla fall. Du vet att jag är hälften från Kiruna och hälften från Småland va? Gå och kolla på stadsstatyn så ser du att det står Rudeland på den ;)

    /Daniel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag trivs hur bra som helst än så länge. :) Galet vackert här uppe! Lite svårt att inte plåta lapporten när man har den som utsikt från sin lägenhet. ;).
      Och lägg av, inte visste jag att du är hälften från Kiruna! Vad kul! Då har du varit här uppe en del då? Och haha, nästa gång jag är i Kiruna måste jag ju kolla in statyn. :)

      Radera
  2. Premium Norrland! Gillar detta. Men... byt din logga är du snäll (naken b/w rygg va?)!
    -Z

    SvaraRadera